DOLLY V SHAPE MASK

DOLLY V SHAPE MASK
Sorry, we are out of stocks
RM70.00
 
DETAILS

DOLLY V-SHAPE ❣️ . Jadikan dagu anda menawan, runcing dan lemak dekat pipi hilang! .

Sekelip mata je kan? Dengan masker dagu! . Nak pakai mask ni pun senang je. Gantung je dekat telinga tu! Apa susah? Pastu korang biar je dalam masa 1-3 jam (untuk kulit sensitif) ataupun sampai kering untuk kulit normal .

Bila dah pakai mask ni susah tau nak buka! Rasa macam nak pakai je sepanjang hari. Hehe nak tahu kenapa? sebab gel mask tu sangat sejuk dan sangat selesa dipakai. Tapi dia akan bakar lemak dagu dengan jayanya 💪

PHOTOS
back to top ⤴